
Навчальна дисципліна формує у студентів навички критичного аналізу сучасного медіатексту й медіадискурсу, а а також вміння користуватися термінологією і проводити аналіз сучасного медіа дискурсу у прагматичному та когнітивно-стилістичному аспекті; визначати специфіку медіатексту та його основних різновидів, зокрема рекламного медіатексту; ідентифікувати функції засобів впливу у медіадискурсі; аналізувати промови, інтерв’ю, виступи у мас-медіа і їх вплив на аудиторію.
Метою навчальної дисципліни є формування в студентів вмінь і навичок аналізувати специфіку та потенціал різноманітних засобів впливу на аудиторію, використаних у різних типах медіатекстів. Студенти дізнаються з як мовленнєва поведінка відомих людей, представників мас-медіа впливає на суспільство; як мова слугує інструментом для конструювання суспільної думки; як орієнтуватися в інформації довкола та як розпізнавати суб’єктивну інтерпретацію подій та явищ, пропаганду. Специфіка курсу полягає в його орієнтованості на прагматичний підхід до аналізу різних медіа-ресурсів як минулого, так і сьогодення з метою формування неупередженого ставлення до подій, які висвітлюються у медіа, а також для чіткішого розуміння функціоналу засобів впливу та маніпуляції читацькою і глядацькою аудиторією. Після завершення курсу студенти зможуть імплементувати знання у сферах реклами, новин, аналітики, публіцистики. Вивчення дисципліни сприятиме кращому розумінню медійних текстів.
НАВЧАЛЬНИЙ КОНТЕНТ ОСВІТНЬОЇ КОМПОНЕНТИ
МОДУЛЬ 1. REPRESENTAION IN MEDIA |
|
---|---|
Тема 1 |
Media literacy: key concepts |
Тема 2 |
Visual Literacy |
Тема 3 |
Representation: gender biases |
Тема 4 |
Representation: ethnic stereotypes |
МОДУЛЬ 2. MANIPULATION IN MEDIA |
|
Тема 5 |
Propaganda and ideology in media |
Тема 6 |
Fake news and deepfake technology |
Тема 7 |
Advertising, culture jamming, and PR technologies in media |
Тема 8 |
Group projects and discussions |
англійська (B1/B2)