Перейти до основного вмісту
Аналіз медіадискурсу / Media Discourse Analysis

Навчальна дисципліна формує у студентів навички критичного аналізу сучасного медіатексту й медіадискурсу, а а також вміння користуватися термінологією і проводити аналіз сучасного медіа дискурсу у прагматичному та когнітивно-стилістичному аспекті; визначати специфіку медіатексту та його основних різновидів, зокрема рекламного медіатексту; ідентифікувати функції засобів впливу у медіадискурсі; аналізувати промови, інтерв’ю, виступи у мас-медіа і їх вплив на аудиторію.

Метою навчальної дисципліни є формування в студентів вмінь і навичок аналізувати специфіку та потенціал різноманітних засобів впливу на аудиторію, використаних у різних типах медіатекстів. Студенти дізнаються з як мовленнєва поведінка відомих людей, представників мас-медіа впливає на суспільство; як мова слугує інструментом для конструювання суспільної думки; як орієнтуватися в інформації довкола та як розпізнавати суб’єктивну інтерпретацію подій та явищ, пропаганду. Специфіка курсу полягає в його орієнтованості на прагматичний підхід до аналізу різних медіа-ресурсів як минулого, так і сьогодення з метою формування неупередженого ставлення до подій, які висвітлюються у медіа, а також для чіткішого розуміння функціоналу засобів впливу та маніпуляції читацькою і глядацькою аудиторією. Після завершення курсу студенти зможуть імплементувати знання у сферах реклами, новин, аналітики, публіцистики. Вивчення дисципліни сприятиме кращому розумінню медійних текстів.  

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності